reklama

Narýchlo o Biblii

Ťažko je čítať bibliu ako čiernu kroniku kde to good guy síce myslel dobre, no nakoniec prehral. No podarilo sa mu všetkých dobehnúť, lebo vstal zmŕtvych.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ako dokument je Biblia už dávno po záruke a neaktuálna. Ako Božie slovo je definitívne neinterpretovateľná. Čitame ju totiž stále nanovo a On(a) sa nám prihovára každému osobitne. Je to teologická kniha.

Vtedy hovorili o anjeloch, zlých duchoch, o moci zla. Dnes je na to iný rečový kód. Aj spoločenské vedomie sa zmenilo. Vieme, že niektorí ľudia sú dobrí, iní sú naopak s.* i. *.e. Jedni totiž vedia, že tu nie sú sami.

Ti druhí točia svet len okolo seba.

 

Obrázok blogu

No hra na magickú moc kúzelníckej aristokracie a jej čáriky-máriky sú jednoduchšie ako snaha o skutočnú a poctivú reflexiu. A Boh skutočne existuje, ja som sa s ním stretol. Fotku nemám. No nevyzeral ani ako anjel, ani nemal kopýtka. Také silné a mocné a ozajstné to bolo. A vôbec nečaroval. Povedal mi, aby som nechcel byť Bohom ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vraj vtedy budem naozaj človekom…

Mám len jeden pokus.

Miroslav Kocúr

Miroslav Kocúr

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  235
  •  | 
  • Páči sa:  1 260x

Som pedagóg, manažér a teológ mimo cirkevnej služby. Aktívny občan. Od roku 1995 som aktivny ako učiteľ ZŠ, SŠ či VŠ a manažér vo svete formálneho aj neformálneho vzdelávania, NGO a podnikania. Od roku 1995 do roku 2003 som pôsobil v pastoračnej službe na Slovensku aj v zahraničí ako rímskokatolícky kňaz. Mám dve krásne a zdravé dcéry a jednu manželku. Som zakladajúcim členom PS a odborníkom pre vzdelávanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSpoločnosťTodayWEEKTheology TodayMK WeeklyScripturesListáreňNechceme sa prizeraťOral HistoryZo školských lavícEpigramiáda

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu